Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Béda47

jsem přesvědčen

Problém užívání konopí je úplně něco jiného než kouření tabáku a nebo alkohol.Konopí prokazatelně nemá tolik škodlivých účinků jako jiné drogy. Dnes si to uvědomuje stále více lidí a nejsou to žádní huliči. Lidé se chtějí léčit a nechtějí být v závislosti na farmaceutickém lobby. Chtějí i šetřit a žít zdravě. Užitím konopí by se ušetřily miliardy i desítky miliard Kč. Problém psychosomatických nemocí se bude dále prohlubovat, protože nárust depresí a dalších psychických chorob bude a již je obrovský. A mnoho latentních pacientů se navíc bojí svoji nemoc přiznat a nebo o ni neví. Z těchto důvodů je současná legislativa hromadně odmítána a lidé si pěstují konopí ilegálně. Získat semena a nebo řízky k pěstování není problém. Kdo tvrdí, že o tom nic neví, tak je buď mimo a nebo lže. Chybí důkladná kontrola užívání konopí a seriozní výzkum všech vlivů. Já se připravuji například k léčení cukrovky II.typu a krevního tlaku. Dle lékařú jde o nevyléčitelná onemocnění - tak uvidíme !

0/0
7.2.2011 23:38

Saša

Poměrně solidní studie proběhla v Austrálii.

Škodlivost marihuany prověřovali na dvojčatech: http://www.osel.cz/index.php?clanek=228

0/0
10.2.2011 13:36

Tomík777

Určitě

Vážně nemocným by to mohlo pomoci, otázka je ale spíše jak zajistit, aby to nebylo zneužíváno.

0/0
3.2.2011 17:39

philipe

Re: Určitě

Jistě, ale to už je úkol pro politiky a právníky, ne pro lékaře.

0/0
3.2.2011 17:52

cara al sol

Re: Určitě

Jasně, nevíme jak to uděláme, ale zadáme úkol. V příští pětiletce budou Vietnamci spolehlivě pěstovat konopí jenom pro vážně nemocné.

0/0
7.2.2011 23:44

philipe

autorce pokračování č.2

nic? O nebezpečných vedlejších účincích ani nemluvě. THC je podle všech dosud provedených studií neškodný (za předpokladu správného dávkování a pravidelných kontrol) a potenciál závislosti je minimální. Jste-li poslankyně a máte-li vliv na utváření legislativy v ČR, vynaložte potřebnou energii a využijte polit. kontaktů k prosazení této vynikající léčebné metody, která značně zmírní utrpení statisíce pacientů. Máte-li dostatečně velkou kapacitu ve vaší e-mail schránce, pošlu Vám slíbenou literaturu. URL- adresa by Vám asi nepomohla, protože přístup k Database od "Medline", "Medscape", "CME & eMedicine" mají jen regitrovaní lékaři, jejichž IP adrese je uložena v serverech těchto institucí. Zdravím filip

0/0
3.2.2011 14:25

Saša

Join marihuany vydá za 20 cigaret.

http://www.osel.cz/index.php?obsah=6&clanek=3278

Mně je to ale jedno, ať si každý kouří, co chce.

Ale lhát nemocným lidem o tom, že jim marihuana pomůže, je lumpárna, která by měla být trestná.

0/0
10.2.2011 13:38

philipe

autorce pokračování...

Dostanete jej pouze na btm-recept (Beteubungsmittelgesetz) a je nestydatě drahý. Cannabinoid má mnoho positivních účinků ale je nutno stanovit přesně individuální dávkování a pravidelné kontroly u Vašeho lékaře, který musí být obeznámen s terapii opoidy. Tedy žádný volně praktikující mastičkář. Kdo je proti uzákonění? Především ti, kteří se právem obávají, že přijdou o lukrativní kšefty s neúčinnými analgetiky, které mají navíc mnoho vedlejších, někdy životunebezpečných účinků. A pak ti medicinští šarlatáni, kteři jsou jednak omezení a neschopní akceptovat nové metody a potom ti, kteří aplikují suspektní metody, které si nechají draze zaplatit anebo ti, kdo stojí pod vlivem Pharmaindustrie a jejich přisluhovačů. A pochopitelně všichni zlodějští lékárníci. Argumenty odpůrců marihuany jsou už leta letoucí stále stejné, marihuana prý vyvolává závislost a je nebezpečná. Alkohol a nikotin ne? A ten chemický šrot,který pacienti od svých přihlouplých doktorů dostávají na recept nevyvolává ...

0/0
3.2.2011 14:08

philipe

autorce

Vážená paní, Marihuana (delta-9-tetrahydrocannabinol "THC", mě zaměstnává už několik let. Jednak profesionálně, protože jsem lékař, jednak osobně,protože po 4 OPs na LWS a po 8 OPs na kolenu (3xTotal-Endoprothese) patřím k pacientům s chronickým "Schmerzsyndrom" a jsem odkázán na syntetické opoid-präparáty. Mohu Vám přeposlat stovky orig. studií z amerických universit a med.-vědeckých pojednání na téma Marihuana (někde se píše Marijuana) v medicáně. Indikací pro používání marihuany v medicíně je poměrně hodně, počínaje AIDS, přes MS (multiple Sklerose), chronické bolesti etc. až po léčení rakoviny.Ten seznam zemí, kde je Tetrahydrocannabinol, dále jen THC, povolen jako účinný medikament je více, než jste uvedla Vy. Dokonce i ve zkorumpovaném a konservativním Německu, kde pharmazeutické a pivovarské lobby mají nesmírný vliv na politiku, podplácení vládních úředníků, je syntetický cannabinoid v ojedinělých případech povolen. Název je: "Dronabinol® (=MarinolA®) a dováží se z USA ...

0/0
3.2.2011 13:50

Saša

To je lež.

K léčbě roztroušené sklerosy rozhodně nepomáhá.

0/0
3.2.2011 15:27

philipe

Re: To je lež. pro Sašu

Vážený, naučte se pozorně číst a podívejte se do nějakého medicínského slovníku na význam slova "indikace" respektive co tento výraz v medicíně znamená a pak zaujměte Vaše ctěné stanovisko. Prohlašovat o někom, že lže je trochu neomalené, nemyslíte? Zvláště když nemáte ani potuchy, co MS je a jaká je její příčina. A až to "vykoumáte" tak to dejte ihned patentovat v internacionálním patentovém úřadě v Mnichově. Oni Vás pak už sami navrhnou na udělení Nobelovy ceny za medicínu. Zároň z Vás bude v nejkratší době multimilionář. Ne korunový ale dolarový. OK ?!

Příště si raději 3x promyslete, co a jak chcete napsat, než začnete někoho urážet. Mě Vaše výroky absolutně nevzrušují ale jsou tu citlivější čtenáři.

0/0
3.2.2011 17:11

philipe

Re: To je lež. pro Sašu

0/0
3.2.2011 17:53

philipe

Re: To je lež. pro Sašu

Nechte si předepsat "Betaferon" (Interferon beta 1a nebo Interferon beta 1b) a hlavně nepropadejte depresi. Negativní postoj a resignace zhoršuje každé onemocnění, i čistě organické. MS nebo RS jak je libo, je t.zv. autoimunní onemocnění, při kterém vytváří lymfocyty a jiné orgány imunitního systému Antibody proti vlastním buňkám, to jest ve Vašem případě AB proti myelinovému pouzdru nervových axonů. To myelinové pouzdro si představte jako isolaci na el. kabelu. Když je ta isolace narušená, nebo dokonce chybí, protože ji ty AB "sežraly", tak ten motorický nerv nemůže předávat na svalové buňky žádné signály z muzku a tím je ten sval vyřazen z funkce a dojde k postupnému ochrnutí. Niko netvrdí, že THC tento proces zastaví ale THC zlepší Váš celkový fysický stav a positivně ovlivní i imunní soustavu. Tím může dojít k remisi, která může trvat třeba i pár let. (Remise=zlepšení). Jinak Vás musím zklamat ale MS se zatím nedá vyléčit ničím. I ten Betaferon jen prodlouží interval té remise.

0/0
3.2.2011 18:15

Saša

Nemusíte mne poučovat,

co jsou demyelisační onemocnění.

Žel, vím to velice dobře. A raději bych nevěděl. A právě proto musím vystoupit proti každému, kdo nemocným lže o tom, že jim marihuana zlepší situaci. Nezlepší. Vůbec nezlepší, spíše zhorší, pokud si na ni vytvoří návyk.

0/0
10.2.2011 13:34

Aretta

To by bylo záslužné

http://konopijelek.cz/

http://www.legalizace.cz/

Na prvním odkazu jsou kopie dopisů lidí do parlamentu.

0/0
3.2.2011 12:27

petis__

.

Hodně mě potěšilo, když jsem nedávno přečetl článek o tom, že chtějí VV prosadit legalizaci konopí pro nemocné. Je to nevyhnutelný krok. Jenom doufám, že to není pouhé populistické gesto, kterým si chcete nalákat voliče. Živě si totiž pamatuji předvolební díl otázek Václava Moravce, který se natáčel tuším někdy v dubnu před volbami, kde zástupci zúčastněných stran (včetně VV a tuším že tam za ně byla právě Kristýna Kočí) odpovídala na otázku legalizace konopí pro nemocné. Pamatuji si že to většina politiků včetně VV odmítli s tím, že to není aktuální téma a nejsou pro to dostatečné studie a bla, bla, bla… Takže jsem na obavách, že to nemyslíte až tak vážně, ale kvůli odsunu voličů se je snažíte nalákat právě na toto téma zpět. Doufám, že se pletu a myslíte to opravdu upřímně!

0/0
3.2.2011 8:44

petis__

Re: .

http://zpravy.idnes.cz/konopi-je-jednim-z-nejbezpecnejsich-znamych-leciv-rika-v-izraeli-pusobici-profesor-lumir-hanus-ijc-/kavarna.asp?c=A100505_091910_kavarna_chu

Ještě dodatek. Na výše uvedeném odkazu si můžete přečíst rozhovor s Českým profesorem Lumírem Hanušem, který už několik desítek let studuje vliv kanabinoidů na zdraví člověka. Bohužel musí provádět veškeré výzkumy v izraeli, protože naše (stupidní) zákony u nás toto neumožňují.

0/0
3.2.2011 8:57

viveka

Jestli je alkohol legální

je zakazování marihuany k smíchu.

0/0
3.2.2011 8:03

DaM

Jen pro ...

... info - akorat se lecim ze zanetu ocniho nervu, a to pomoci kazdodennich infuzi s kartikoidy. po tech se normalne neda vubec spat. nastesti se mi podarilo sehnat konopi obsahujici thc. na dnesek sem spal diky jeho uklidnujicim ucinkum pres 5 hodin, coz je po prvni infuzi kartikoidu v podstate zazrak. a bohuzel, tento lek dnes NELZE koupit legalne, coz by se melo rychle zmenit.

0/0
2.2.2011 22:30

pgjed

Re: Jen pro ...

Vážený, máte-li při léčbě kOrtikoidy problémy se spánkem, požádejte ošetřujícího lékaře, aby to řešil. Jistě vám rád předepíše vhodnější přípravky než marjánku.

0/0
3.2.2011 7:57

DaM

Re: Jen pro ...

Osetrujici lekar nabizi prasky na spani. Dekuji, ale pokud existuje prirodni cesta THC misto chemie, ktera je navic ucinnejsi a soucasne protizanetliva, tak ji volim. Az budete mit o tomto tematu vice informaci a pripadne osobnich zkusenosti, rad si je poslechnu a treba sve stanovisko prehodnotim. Zatim tomu ale tak neni.

0/0
3.2.2011 8:06

philipe

Re: Jen pro ...

Zůstaňte u THC a neposlouchejte nesmyslné výplody polointeligentů. Informace Vám mohu poslat, všechny jsou bohužel v angličtině, nekteré i v němčině. ČR je v tomto směru vývojová země. Bohužel. Zdravím filip

0/0
3.2.2011 14:35

DaM

Re: Jen pro ...

Diky, mel bych zajem. Anglicky vladnu bez problemu, nemecky bohuzel nikoliv. Pokud byste to mohl sdilet, moje adresa je david.mateju(zavinac)gmail.com. Diky!

0/0
3.2.2011 15:41

philipe

Re: Jen pro ...pana Matějů

Vážený pane Matějů, co slíbím, to také plním. Máte dost kapacity na gmailu? Sám nevím kolik MB ty studie /zprávy zaberou a zda se dají dobře komprimovat. Něco určitě vymyslím. Budu to posílat z mé pracovní adresy: <pa_chud@yahoo.com> tak se nelekejte a neposunujte to do koše. Viry v tom určitě nejsou, jedná se o oficiální stránky USA "Medline" a "Medscape". Na mou yahoo adresu mi pak můžete sdělit, zda máte zájem o speciální statě. OK ? Zde zůstávám filipem. Mějte se !

0/0
3.2.2011 17:50

jeronym

Dokument o konopí

http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=32571 

0/0
2.2.2011 20:39

pgjed

Není to pravda paní Kočí

Píšete:

"V&#12288;dnešní době ale není možné léčebné prostředky z&#12288;konopí pořídit legálně"

Jednak čas od času vídám v různých obchodech s léčivy a kosmetikou různé masti a jiné přípravky z konopí. Ale co je podstatnější, a to byste měla jako poslankyně vědět, eistuje přece v ČR zcela jasně definovaný legální postup schvalování léčiv. Kdokoliv má možnost přihlásit do schvalování jakékoliv léčivo. Na bázi kozích bobků nebo kanabinoidů. Postup viz:

http://www.leky.sukl.cz/encyklopedie/kdo-povoluje-testovani

 Ptroč všichni ti naříkající chytrolíni nepostupojí podle tohoto postupu? No  přece proto, že jim nejde o žádnou léčbu, ale o pěstování marjámky na hulení na kšeft. Tak vážená paní Kočí, méně planých nářků  více kvalifikované práce.Zatím jenom opakovaně uazujete, že nemáte schopnosti a znalosti být poslankyní. Měla byste se nad tím zamyslet!

0/0
2.2.2011 19:25

jeronym

Re: Není to pravda paní Kočí

http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=32571

Toto je dokument, který jsem viděl. Myslím, že vy by jste si měl zjistit všechni informace, než budete konání paní Kočí hodnotit. Jsem ráda, že se paní Kočí o tuto problematiku zajímá.

Kolik myslíte, že má lék nebo mast, které vidíte v lékárnách procent z konopí 00nic a pak je to jasně vidět na výsledcích léčby.

0/0
2.2.2011 20:39

pgjed

Re: Není to pravda paní Kočí

Vážený Jeronýme,

Jsou-li přípravky označeny, jako obsahující konopí, nebo něco z něj, tak z něj něco nepochybně obsahují. Co z toho plyne? Není pravda, že na náš trh nelze uvádět léčivé  přípravky na bázi konopí.

Odkaz, který jsem uvedl, je jenom počátkem celého řetězce ustanovení,  která provází povolení zkoušek, průběh a vyhodnocení a následné uvedení léčiva na trh. Platí obecně. Tímto postupem se testují a schvalují všechna léčiva. Třeba i na bázi opiátů. Proč by se tímto postupem nemohla schvalovat léčiva na bázi konopí?  Bylo by tedy dobré, abyste se, dříve než začnete s nekonkrétními námitkami  s podstatou věcí seznámil sám. A hlavně paní Kočí, která měsíčně dostává tučný balík z našich daní. A součástí toho balíku je i nějaká ta desítka tisíc na tzv. expertné. Pokud s tím v odborných záležitostech neumí pracovat, nemá  co dělat v PS! A divím se, že jí tato pracovní invalidita nedělá problémy ve svědomí! Neupozorňuji ji na to poprvé! 

0/0
3.2.2011 7:54

petis__

Re: Není to pravda paní Kočí

Ano, máte pravdu, že si můžete koupit růszné přípravky, které obsahují konopí. Ale konopí TECHNICKÉ které obsahuje zanedbatelné množství THC a CBD. Což v praxi znamená že je téměř neúčinné. Aby mohl přípravek z konopí účinně léčeit, musí být CBD a THC co nevyžší. pro vaší představu. Technické konopí má do 0,3% THC. Odrůdy konopí, určené výhradně k lékařským účelům mají THC až 25%. S tím odkazem na leky.sukl.cz to není tak jednoduché jak si myslíte. Lidé ze sdružení konopijelek.cz už několikrát usiloval o zařazení konopí mezi léčiva, samozdřejmě bez jakékoliv odezvy. Prvně si prosím něco zjistěte o daném tématu, než začnete hloupě plkat nesmysly:)

0/0
3.2.2011 9:03

philipe

Re: Není to pravda paní Kočí. pro pgjed

Ten nekvalifikovaný ignorant jste Vy, ne paní Kočí !!!

Opět a opět chodíte na trh se slabomyslnými výpotky brabčích mozků čs. pseudovědátorů, kteří nemají to nejmenší ponětí, nesledují pro neznalost cizích jazyků světovou vědeckou literaturu a stojí pod smlouvou s farmaceutickými firmami. Nechte té demagogie a vzdělávejte se a hlavně napřimte svůj charakter. S neúctou filip

0/0
3.2.2011 14:45

viveka

Karma

:-)R^

0/0
2.2.2011 18:08

Jan Borovička

prof. RNDr. Lumír HANUŠ, DrSc.

http://zpravy.idnes.cz/konopi-je-jednim-z-nejbezpecnejsich-znamych-leciv-rika-v-izraeli-pusobici-profesor-lumir-hanus-ijc-/kavarna.asp?c=A100505_091910_kavarna_chu

0/0
2.2.2011 17:30

jeronym

Re: prof. RNDr. Lumír HANUŠ, DrSc.

R^

0/0
2.2.2011 17:45

philipe

Re: prof. RNDr. Lumír HANUŠ, DrSc.

Vážený, v jakém oboru pracuje ten pan profesor. RNDr. mi nic neříká, jen to, že dotyčný studoval přírodní vědy. Ten titul Dr.Sc. si může strčit za klobouk, tyto výplody komunismu ve světě nikdo nezná a také nerespektuje. Jestli je hostujícím vědeckým asistentem v Izraeli nebo v Kuwajtu je opět nepodstatné. Důležité je na jakém institutu a v jakém oboru a komu ten institut patří. Státní universitě nebo privátní farmafirmě? A co už ten pan profesor a v jakém vědeckém journálu publikoval? Mohl by jste v několika větách popsat o co se na té udané webové stránce jedná? Mě se nedaří ji otevřít. Jinak, osobně mám před izraelskými vědeckými institucemi respekt a myslím, že mají velmi dobrou úroveň. Zdraví filip

0/0
3.2.2011 15:08

apandao

souhlasím

Já s tím také souhlasím. Využívat konopí pod lékařským dohledem by mělo dostat zelenou. R^

0/0
2.2.2011 17:28

Jan Borovička

Spíš mám dojem,

že chcete jen nabrat politické body a utrpení lidí je vám u ... Na druhou stranu problematika konopí je především o svobodě. To znamená: legalizovat pro všechny! ;-)

0/0
2.2.2011 17:24

jeronym

Moc

Moc se mi Váš návrh líbí p. Kočí. Viděl jsem dokonce dokument o pacientech, kterým  léky z konopí pomáhají a je to jejich jediná naděje, protože jejich tělo na žádné jiné léky nereaguje. Takže směle do toho!

0/0
2.2.2011 17:01

Lobo - obchodník s mozky

Zašel bych ještě dál.

Nechat doktory, ať thc můžou legálně prodávat. Doktoři si přivydělají a huliči budou spokojení, zabije to dvě mouchy jednou bombouR^

0/0
2.2.2011 16:38

Saša

Lžete, nebo lež reprodukujete.

Na to, které nemoci může extrakt z z kopí léčit, se ptejte lékařů a ne feťáků.

Protože roztroušenou sklerosu marihuana rozhodně neléčí, ani nezmírňuje. Na to u nás probíhal před nedávnem rozsáhlý odborný průzkum (nemocných s RS máme mnoho a zmenšení jejich invalidity by bylo efektivní i ekonomicky) a žádný léčebný účinek se nezjistil.

Rozšiřování lži o léčebném účinku marihuany na roztroušenou sklerosu je hanebné, protože dává těmto lidem falešnou naději a svádí je bezúčelně k narkomanské závislosti.

Kdybych Vás paní někde potkal, tak navzdory Vaší poslanecké imunitě bych Vám za to plivl do tváře.

0/0
2.2.2011 16:13

AAA3

Re: Lžete, nebo lež reprodukujete.

Nejaky odkaz na vysledky toho pruzkumu by nebyl?

0/0
2.2.2011 16:16

buxus

Re: Lžete, nebo lež reprodukujete.

Já to taky někde četl, snad jen s tím rozdílem, že výsledky nebyly příliš přesvědčivé a že by to vyžadovalo delší zkoumání na větším vzorku postižených (což je obvyklá formulace jak vydolovat další grant a peníze). Ale ten link nenajdu, mám pocit, že to bylo nějaké tištěné médium.

0/0
2.2.2011 16:37

Jan Rizek

Re: Lžete, nebo lež reprodukujete.

Ty musis mit hodne smutny zivot, Saso. Takova zast. Za prve, uzivatele marihuany nejsou fetaci, to se trochu prober, neco si o tom precti a otevri oci.  Za druhe uzivani konopi k lekarskym ucelum neznamena koureni travy. Jedna se o vytazky pouzivane  napriklad v mastich. Na tom opravdu nevznika zavislost, chytroline.  Nebudu diskutovat, zda ma konopi vliv na RS, ale napriklad ucinky na kozni nemoci nebo zmirneni bolesti jsou fakta prokazatelna celkem jednoduse. Zkus pouzit strycka googla, on ti poradi. Za treti by jsi mohl sam zacit kourit, protoze bys prestal byt zapskly, zly, arogantni a nenavistny internetovy radoby kritik, ale mozna bys v sobe objevil trochu lidskosti a porozumeni. Ja davam karmu, ty se dal uzirej svou malosti... :-) 

0/0
2.2.2011 16:35

buxus

Re: Lžete, nebo lež reprodukujete.

Moment - se Sašou, ani jeho formulacemi nesouhlasím - ale proč karmu za přijímání nadbytečné legislativy? Využívání jinak zakázaných látek pro výzkumné či léčebné účely naše legislativa upravuje dobře. Cyankáli vám také v drogérii neprodají, ale v laboratoři je to běžná chemikálie používaná třeba při kvalitativní analýze. Opiáty zase v nemocnicích. Tak proč se paní poslanky bourá do otevřených dveří?

0/0
2.2.2011 16:41

Jan Rizek

Re: Lžete, nebo lež reprodukujete.

diky za rozumnou reakci. Dal jsem karmu proto, ze souhlasim s tim, ze konopi ma lecebne ucinky a pritom se nevyuzivaji. Znam priklad: postarsi pan, telem i dusi komunista, jeste zapsklejsi, nez Sasa. Mel nejaky problem s nehty na nohou, nedokazu blize urcit jaky. Kozni lekar mu nebyl schopen pomoct. Problem narustal a pan se stal tak trochu zoufalym. Odnekud se dostal k podomacku udelane masti z konopi a hle - problem zmizel. Ten pan uz nepochybuje, ze konopi neni jenom pro zhulky, ale ze je to bylina schopna pomahat a proto bychom ji meli vyuzivat. Nejsem si jist, zda nase legislativa upravuje dobre tuto problematiku, nebudu proto diskutovat. Pokdu mate pravdu, jedine dobre. Dalsi pravdou ovsem je, ze na trhu neni jediny lecebny extrakt z marihuany a spousta lidi jsou odkazani na pestovani na zahrade nebo koupi travy u dealeru. S tim se slecnou Koci souhlasim.

0/0
2.2.2011 16:52

buxus

Re: Lžete, nebo lež reprodukujete.

Ano to souhlasím, slyšel jsem také celou řadu případů, kde takové látky pomohly, ale pokud marihuanové přípravky na trhu nejsou, není to vina legislativy. V nemocnicích a lékárnách mají přece (samozřejmě přísně na předpis, se speciální evidencí) mnohem nebezpečnější látky, tak proč by se nemohly marihuanové přípravky pro začátek dovážet a vyrábět v rámci stejné legislativy a později, poté, co se získá více zkušeností ještě více uvolnit pro užití? Tohle nechápu a podezírám paní poslankyni, že si chce vyrobit lacinou popularitu.

0/0
2.2.2011 17:01

Jan Rizek

Re: Lžete, nebo lež reprodukujete.

to je prave ono! Jak to, ze kdyz se pouzivaji latky mnohem nebezpecnejsi, proc se nevyuziva i konopi? Neni to prave ta vec, na kterou pani poslankyne narazi? Opravdu si netroufnu tvrdit, kde je chyba. Muze to byt nase legislativa, muzou to byt farmaceuticke korporace a jejich vliv, muze to byt nase vsemi oblibena EU, netusim.

0/0
2.2.2011 17:14

viveka

Re: Lžete, nebo lež reprodukujete.

Nevím, co je na tom pravdy, ale někde jsem četla, že producenti bavlny mají obavu z konkurence konopných vláken, proto to dusí.

0/0
2.2.2011 18:07

Saša

Mně jsou ukradené kožní nemoci.

Když máte plíseň nebo lupénku, patlejte si na sebe třeba i marihuanovou mast. Mně je to jedno.

Ale nerozšiřujte lež o tom, že marihuana pomáhá lidem s roztroušenu sklerosou, protože jim ve skutečnosti vůbec nepomáhá a může jim jedině ublížit.

0/0
3.2.2011 15:37

Camino

Re: Lžete, nebo lež reprodukujete.

Pomaha pri kataraktech, pri rakovine zvlaste po chemoterapii a dalsich nemocech, kde neni chut k jidlu.:-)R^

0/0
2.2.2011 16:54

Saša

O těchto nemocech nic nevím.

Ale k léčbě roztroušené sklerosy nepomáhá, RS netlumí ani nezmírňuje příznaky. Jediným efektem je to, že zfetovaným lidem je jejich stav lhostejnější.

Přesvědčení o léčivosti marihuany pak dodává falešnou naději a také může odvádět od skutečné léčby a tak stav nemocných zhoršit a jejich úplnou invalidisaci urychlit.

0/0
3.2.2011 15:26



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.